Ak chcete uplatniť reklamáciu môžete tak urobiť v súlade s reklamačným poriadkom e-shopu. Môžete použiť tento formulár. Text jednoducho skopírujete použitím kombinácie kláves Ctrl + C a vložíte do textového editora programu vo Vašom PC kombináciou kláves Ctrl + V, následne doplníte potrebné údaje. 

____________________________

Reklamácia tovaru

v zmysle § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov o a zmene a doplnení niektorých zákonov.

Predávajúci

Obchodné meno: JP handmade – Mgr. art. Jarmila Podolská

Ulica a číslo: Mierová 27

Mesto: Stará Ľubovňa

PSČ: 06401

DIČ: 1085333524

Telefón: +421948402986

E-Mail: jarmilahrinova@gmail.com

Kupujúci

Meno a priezvisko:

Ulica a číslo:

Mesto:

PSČ:

Telefón:

E-Mail:

Doklad preukazujúci zakúpenie v danom e-shope (môže ísť napríklad o faktúru alebo dokald o zakúpení, jeho kópiu je potrebné priložiť k reklamácii):

Objednávka bola uzavretá dňa:

Tovar mi bol doručený dňa:

Názov tovaru:

Dôvod reklamácie, popis vady:

 


 

Dátum:                                       V:                                                            Podpis:

_______________________________________

Ako prílohu zašlite kópiu faktúry, potvrdenie o zaplatení alebo iný doklad, ktorým môžete preukázať zakúpenie v našom e-shope.

V prípade, že si uplatňujete reklamáciu odoslaním elektronickou formou je potrebné zaslať aj reklamovaný výrobok na adresu predajcu. Odporúčam odoslanie s doporučením. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť až dňom, kedy predajca obdrží okrem písomnej reklamácie a dokladu aj reklamovaný tovar.